Практично всі угоди з житловою нерухомістю автоматично передбачають переїзд. Добре, коли покупка здійснюється в межах одного міста. Але проблеми можуть виникнути в тому випадку, коли молодій родині з декількома дітьми доведеться перевозити свої речі за 300-500 км від рідного будинку. Як без особливих труднощів переїхати? Читайте в нашій статті!
Щоб переїзд не став одним із найстресовіших подій року, слід дотримуватися простих правил.
Максимум організованості
Замислюватися щодо переїзду слід як мінімум за 3-6 місяців до кінцевої дати. Так можна прорахувати всі нюанси та дрібниці. Якщо часу недостатньо, можна зробити по-іншому, щоб не турбуватися. У разі стислих строків слід розбити квартиру на кілька зручних зон, якими потрібно займатися в певній послідовності. Наприклад, у понеділок можна розібрати вітальню або спальню, а у вівторок перебрати речі в гардеробній або зібрати частину кухонного начиння.
Крім того, можна поділити квартиру або заміський будинок на робочі та порожні зони. У перших слід зберігати упаковку та вже готові речі, а в другій складати все непотрібне. Третя зона, наприклад, залишається повністю порожньою (проходи, коридори, спальня). Такий підхід дозволяє згрупувати речі та не турбуватися щодо занадто великого накопичення коробок. Усі речі, які необхідно перевезти, будуть зберігатися в окремій кімнаті.
Позбуваємося непотрібного
Під час переїзду необхідно брати із собою тільки найважливіше, інакше з'явиться спокуса перевезти всю квартиру. Тому в разі сортування власних речей та одягу, слід спокійно розставатися з улюбленими речами. Якщо предметами ніхто не користувався протягом 6 місяців або навіть більше, їх сміливо можна не брати. Крім того, частину особистих речей можна роздарувати родичам або знайомим, а частину продати через популярні сайти або соціальні мережі. Так можна не тільки позбутися непотрібних предметів гардероба, але й навіть трохи заробити. Плюс не доведеться витрачати час на упаковку та мізкувати над тим, де зберігати все це в новому будинку. Це особливо важливо для тих, хто переїжджає з більш просторого житла в компактний варіант. У такому випадку виправдано позбутися в 30-50% своїх речей. Адже їх попросту ніде буде зберігати в новій квартирі або будинку.
Думаємо щодо упаковки заздалегідь
Переїзд можна зробити більш спокійним, якщо запастися необхідною упаковкою заздалегідь. Традиційно для переїзду використовуються картонні коробки різного об'єму, а також мішки та сумки. Крім того, буде потрібен скотч, пакувальна плівка, ножиці, пінопласт. Усе це допоможе швидше запакувати речі та зберегти особливо тендітні предмети, наприклад, посуд або дорогу побутову техніку. Велику кількість коробок не завжди можна знайти під рукою, тому краще почати їх купувати або збирати за 5-7 днів до зборів. Зазвичай їх замовляють через спеціальні сайти або просять у знайомих. Ще один варіант – це покупка необхідної тари на пошті або супермаркеті. Іноді велику кількість картонних коробок викидають поруч із великими торгівельно-розважальними центрами.
Усі коробки заздалегідь слід проклеїти скотчем, щоб вони в найвідповідальніший момент не розкрилися. На дно слід покласти невелику кількість пінопласту або газет, щоб уникнути пошкоджень предметів унаслідок транспортування. Зазвичай вібрація під час поїздки може бути значною, особливо якщо дорога буде не занадто рівною. Пінопласт захистить тендітні предмети. Усі порожнечі в коробках необхідно заповнювати максимально. Якщо залишилося місце, його можна закидати особистими речами або різними дрібницями. Сумки будуть потрібні для перевезення одягу.
Щоб не заплутатися у великій кількості речей, слід їх правильно пронумерувати. Якщо родина вже знає щодо характеристик майбутнього житла, можна написати на коробках різні цифри та після приїзду їх розшифрувати. У коробці під номером 3 будуть зберігатися предмети для кухні та посуд, а в коробку 3.1 можна покласти кухонну техніку. За аналогією слід пронумерувати коробки для всіх кімнат.
Писати конкретно що перебуває в коробці не потрібно. Це дозволить знизити ризик крадіжки особистих речей. Особливо якщо коробки будуть довго залишатися без нагляду. Навіть у жвавих місцях знайдуться люди, які не проти взяти собі коробку з написом «Ноутбук» або «Мультиварка».
Щоб побутова техніка не постраждала під час транспортування, слід використовувати оригінальні коробки від неї. Якщо такі не збереглися, доведеться шукати звичайні картонні коробки. У цьому випадку потрібно уважно запаковувати тендітні речі, наприклад, монітори та телевізори. Разом з оригінальною упаковкою в комплект кладуть спеціальні пінопластові панелі, які щільно фіксують техніку. Якщо таких уже не знайшлося, коробки слід ретельно запакувати та додати пінопласт самостійним. Усі порожнечі обов'язково потрібно заповнити яким-небудь м'яким матеріалом. Ідеально підійдуть рушники та теплі речі.
Під час переїзду всі коштовні речі, звісно, не можна залишати без нагляду. Для найважливішого слід вибрати окрему сумочку, яка буде завжди в полі зору. Сюди потрібно покласти гроші, паспорт, документи на нерухомість, дорогі мобільні телефони, золоті кільця, прикраси та інші цінності. Сюди ж можна покласти різні корисні дрібниці. Щоб не шукати ліки або зарядки для телефонів, краще мати їх весь час під рукою. Невеликий перекус також не зашкодить.
Підготовка меблів
Найбільше проблем виникає під час транспортування меблів. Шафи, дивани та столи займають дуже багато місця та важать чимало. Меблі рекомендується розбирати до гвинтика. Знімати всі панелі, дзеркала, розбирати ящики, відкручувати ніжки, якщо це можливо. Усі частини потрібно упаковувати з пінопластом та поліетиленом.
Якщо немає часу займатися переїздом або не хочеться витрачати на це сили, можна скористатися послугами професіоналів. Багато мувінгових компаній пропонують дуже цікаві пакети послуг. Фахівці приїдуть додому, запакують усі речі, покладуть їх в автомобіль та довезуть до необхідної точки, а після розвантажать та занесуть у квартиру.
Послуги з вантажоперевезення дозволяють заощадити свої нерви. Нема потреби шукати упаковку, розподіляти речі, розбирати та збирати меблі. Усе це лягає на плечі досвідчених фахівців. Під час замовлення відповідних послуг слід заздалегідь поцікавитися вартістю роботи та конкретною маркою автомобіля. Мувінгові компанії мають великий автопарк та в разі необхідності можуть прислати автомобілі з великим закритим кузовом.
Важливі дрібниці
Щоб витратити менше часу на розпакування та розміщення речей, слід підготувати майбутнє житло до переїзду заздалегідь. Перед завантаженням потрібно відвідати квартиру або будинок і все розпланувати. Особливу увагу слід приділяти дверним та віконним прорізам. Крім того, потрібно замірити висоту та ширину двері в під'їзд, а також на сходовій клітці, якщо мова йде про верхній поверх. Габаритні меблі можуть просто не ввійти у двері. Тоді їх доведеться віддавати комусь або продавати вже на місці.
У новому житлі потрібно звільнити весь простір для безпроблемного заносу габаритних меблів. Крім того, потрібно підготувати речі, які вже є у квартирі та в разі необхідності обмотати їх плівкою. Також слід провести генеральне прибирання до переїзду.
Якщо родина переїжджає в новий район, потрібно ознайомитися з інфраструктурою поблизу. Переїзд може затягтися на кілька днів, тому важливо заздалегідь знати, де знаходиться продуктовий магазин, будівельний гіпермаркет, зупинка громадського транспорту та стоянка для автомобілів. Цілком можливо, що вся інфраструктура знадобиться у вже найближчий час.
У день переїзду потрібно бути готовим до того, що все піде не за планом. Можливо, буде потрібно трохи більше часу для поїздки містом у годину пік. Щоб зменшити рівень стресу та не занадто нервувати можна попросити допомоги в друзів або родичів. Не завадить людина, яка буде стежити за завантаженням та розвантаженням речей. Також буде доречною допомога друга, який разом із хазяїном занесе габаритні речі у квартиру або будинок.
Тварин слід перевозити в останню чергу, уже після того, як основна маса речей розвантажена та встановлена на свої місця. У незнайомому будинку кішка або собака може проявити себе не зовсім адекватно. Оновлений дім стане стресом для тварини, тому потрібно запастися смачним кормом, принести її особисті речі, миску та туалет. Рідний запах дозволить улюбленцю швидше пережити стресову ситуацію та адаптуватися.
Вас також може зацікавити:
Скільки квадратних метрів потрібно для комфортного життя
Как пережить ремонт у соседей?
Як оформити право власності на квартиру в новобудові? 2 простих кроки