Як оформити право власності на квартиру в новобудові? 2 простих кроки 14/01/2020

До списку новин
Як оформити право власності на квартиру в новобудові? 2 простих кроки

Після того як будинок підключений до комунікацій та введений в експлуатацію, інвестори отримують на руки ключі від квартир. Якщо все добре та претензій до девелопера немає, можна сміливо підписувати акт приймання-передачі нерухомості та займатися подальшим оформленням квадратних метрів. Але що саме необхідно зробити насамперед під час самостійного оформлення?

Виготовлення технічного паспорта

Будь-які операції з житловим майном сьогодні можна провести без технічного паспорта. А ось підписати договір із водоканалом або компанією з вивозу сміття без паспорту буде неможливо. От чому цим важливим документом доведеться займатись одразу.

Щоб отримати на руки документ, слід звернутися в бюро технічної інвентаризації. Знайти відповідну організацію можна через знайомих, на Гугл Картах або на дошці оголошень. Краще обирати інженерів, які пройшли атестацію та мають відповідні дозволи на роботу. Варто пошукати спеціальний реєстр фахівців Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України. Тут вказується точна інформація про кожного інженера.

Для виготовлення паспорта від власника нерухомості буде потрібна низка документів. Список цілком стандартний та включає акт приймання-передачі квартири, а також інвестиційний договір (купівлі-продажу). Процес виготовлення паспорта займає зовсім небагато часу. Інженер виїжджає на об'єкт та проводить виміри. Готовий паспорт видають в офісі компанії. Строк варіюється від зайнятості фахівця, але зазвичай становить 5-10 робочих днів.

Реєстрація права власності

Зареєструвати нове житло можуть органи місцевого самоврядування та державні реєстратори речових прав на нерухоме майно. Але на первинному та вторинному ринку заведено працювати з нотаріусами (приватними або державними). Знову ж, будуть потрібні всі документи на житло, плюс готовий технічний паспорт та пакет паперів від забудовника. Вони повинні підтверджувати введення будівлі в експлуатацію та присвоєння поштової адреси.

Після оформлення квадратних метрів реєстратор видає виписку з реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

Вас також може зацікавити:

Чому потрібно найняти ріелтора під час покупки квартири в новобудові

Договір купівлі-продажу: як правильно оформити нерухомість

Попередній договір купівлі-продажу

Як перевірити квартиру у новобудові перед покупкою

10 помилок при покупці квартири у новобудові

Передбачена компенсація 3% річних для окремих категорій мешканців Львівської області
Наглядова рада ПрАТ “ХК “Київміськбуд” призначила на посаду Голови правління – президента компанії Василя Олійника.
Результати роботи команди за 12 місяців та висновки по ринку первинної нерухомості Києва.