Група компаній DIM запускає власний мобільний додаток, призначений для всіх, хто обрав нерухомість у житлових комплексах компанії. Головна його функція – оптимізувати отримання всіх необхідних послуг.
«Ваша квартира в DIM – ваш найбільший гаджет і ми робимо все можливе, щоб користуватися ним було комфортно, легко і приємно. На даному етапі функціонал програми дозволяє оплачувати послуги з утримання будинку, комунальні платежі і залишати заявки. Крім того, це перший в Україні додаток від забудовника, через який можна замовляти їжу та ліки додому», – розповідає директор керуючої компанії DIM Expert Тетяна Сердюк.
У додатку також можна буде дізнаватися новини компанії і свого житлового комплексу, брати участь в опитуваннях від керуючої компанії, переглядати архів своїх платежів і багато іншого.
«Це тільки перший реліз продукту, ми просимо залишати відгуки у наших користувачів. Зараз в роботі ще цілий ряд нових функцій і сервісів, які зроблять додаток ще більш досконалим. У найближчі місяці з'являться розширені функції для інвесторів – можна буде стежити за ходом будівництва комплексів, платити розстрочку, дізнаватися про спеціальні пропозиції, спілкуватися з сусідами тощо. Плануємо розширити співпрацю з партнерами шляхом інтеграції цікавих і необхідних нашим покупцям сервісів», – пояснює директор з маркетингу Групи компаній DIM Ірина Міхальова.
Але головна особливість програми – можливість у декілька кліків замовити їжу або ліки з доставкою додому, завдяки співпраці з провідними деліверами України.
«Ми дуже раді підтримати проєкт, який реалізує група компаній DIM. Головна мета Liki24.com – робити ліки ще більш доступними для кожного, щоб життя наших клієнтів ставало комфортнішим. І в цьому наше бачення повністю збігається з підходами DIM. Раді, що з'явився класний додаток, у якому зібрані важливі послуги», – говорить засновник сервісу Liki24 Антон Аврінський.
Ідея співпраці припала до душі і провідному інтернет-сервісу доставки продуктів Goodex24.com.
«Турбота про якість життя людей, їхнє здоров'я і комфорт, яку реалізує DIM, повністю збігається з нашими ключовими цінностями, яких ми щодня дотримуємося в першому онлайн-супермаркеті Goodex. Ми дуже раді тому, що вийшов чудовий і, головне, корисний додаток, і що саме нам запропонували долучитись у ролі відповідальних за сервіс з доставки продуктів», – розповідає директор з маркетингу Goodex Андрій Хорошун.
Реєстрація в додатку відбувається за номером телефону. Доступ максимально безпечний, оскільки передбачене двофазне підтвердження і зараз сервісом можуть користуватися тільки жителі комплексів від DIM. Інтерфейс програми приємний і легкий у використанні. Завантажити його можна в App Store та Google Play.