«Живи Більше» — бренд DIM запустив нову іміджеву кампанію 26/08/2021

До списку новин
«Живи Більше» — бренд DIM запустив нову іміджеву кампанію
DIM

Група компаній DIM, один з лідерів ринку нерухомості, оголосила про завершення розробки нового позиціювання.

«Ми любимо те, що робимо і робимо те, що любимо. Створюємо житловий простір для людей, які люблять життя і хочуть прожити його максимально комфортно, не витрачаючи час на побутові проблеми. Наші комплекси швидше нагадують гаджети: безліч корисних функцій для комфортного життя, але головне — інтеграція природи в міське середовище. Або навпаки — міського середовища у природу. Екологічні високоякісні матеріали, продумана до дрібниць інфраструктура і сучасні технології допомагають створити здорову атмосферу для людини, яка сприяє продовженню її життя. «Живи більше» говоримо ми, коли пропонуємо інвестору наші об'єкти. Насолоджуйся прекрасним краєвидом з вікна на озеро, пий артезіанську воду з власних свердловин, дихай чистим повітрям поруч з віковим лісом, гуляй по шикарному парку з рідкісними рослинами, усамітнюйся від міського шуму в самому центрі. Не відкладай на завтра своє життя. Проживати його якісно вже сьогодні — в атмосфері естетики, комфорту і здоров'я. З таким меседжем виходить наша іміджева кампанія», — зазначив Олександр Насіковський, керуючий партнер групи компаній DIM.

Основна ідея, що об'єднує всі будівельні проєкти холдингу, полягає в поєднанні житлових будинків із зеленими зонами, що цілюще впливає на психоемоційний стан людини і тривалість життя.

«Живи більше» — слоган, який компанія розробила у співпраці з креативним агентством Tabasco. Ця лінія простежується крізь всю кампанію. Наприклад, на бордах можна побачити той самий арифметичний знак більше «>», який показує реальні переваги житлових комплексів від DIM: більше свіжого повітря у ЖК поруч з лісом, більше умиротворення поруч з водоймою, більше часу в комплексі в самому серці Києва, більше здоров'я завдяки воді з власної артезіанської свердловини.

ЖК Lucky Land знаходиться поруч зі 100 га столітнього лісу, який генерує 400 тонн кисню на рік і поглинає 500 тонн вуглекислого газу. Вологість повітря в лісі на 15-30% вища, а температура влітку нижче на 4-5 градусів.

Власна водойма у центрі комплексу Park Lake City позитивно впливає на загальний стан людини, наповнює енергією і покращує якість життя. Це доведено світовими дослідженнями, а в DIM теорію перетворили в практику.

Артезіанська вода з власних свердловин — розкіш за сучасними мірками — в кожній квартирі житлових комплексів «Автограф» і «Новий Автограф». Сучасні очисні системи повітря, актуальні для міського середовища — у ЖК А136 Highlight Tower в центрі Києва, унікальний ландшафтний дизайн прибудинкових територій, з пініями і п'ятикамерні вікна, які забезпечують повну звукоізоляцію, у ЖК «Метрополіс» — все це та багато іншого підкріплюють головний меседж DIM : Живи більше.

Група компаній DIM посіла 7-ме місце за кількістю зданих квартир у 2024 році згідно з всеукраїнським рейтингом забудовників, який склали Forbes Ukraine спільно з сервісом ЛУН.
17 травня в Києві відбувся щорічний благодійний забіг SPARTAN KYIV 2025, присвячений підтримці Головного управління розвідки Міністерства оборони України (ГУР МО України).
Від початку повномасштабного вторгнення, фактично за три роки великої війни, собівартість будівництва житла зросла в середньому на 90-115% залежно від класу житла і продовжує зростати донині.