8P Online Edition: про інтернет-маркетинг з будь-якої точки земної кулі 03/07/2020

До списку новин
8P Online Edition: про інтернет-маркетинг з будь-якої точки земної кулі

Як дізнатися про тренди інтернет-маркетингу, збільшити конверсію покупців з сайту і піднятися в топ видачі не виходячи з дому?

Це було б схоже на клікбейтний заголовок, якби не перша 8P Online Edition (9-10 липня)!

Чому участь в конференції буде цінним для вас?

  • Окремі дні для фахівців і власників бізнесу;
  • Доповіді про SEO, PPC, Веб-аналітику, Business і Digital;
  • Спеціально для 8Р спікери підготують свої кейси просування в онлайні;
  • Вся отримана інформація практично застосовна і ви зможете масштабувати її під свій бізнес;
  • Приєднатися можна з будь-якої точки земної кулі, а після конференції ви отримаєте все відео і презентації доповідей.

Як це буде?

Команда 8Р з усією строгістю підходить до відбору спікерів, а значить розмов про успішний успіх не буде. Організатори вміло поєднують у програмі усіма улюблених доповідачів і не бояться відкривати нові імена.

Перші спікери 8P Online Edition:

  • Дмитро Деркач, Co-Founder Планета Кіно;
  • Андрій Шатирко, Засновник Shatyrko Agency;
  • Михайло Шакін, Автор Shakin.ru;
  • Андрій Осипов, CEO Школа веб-аналітики;
  • Анна Мельничук, Амбассадор SendPulse;
  • Костянтин Найчук, Експерт по роботі з платним трафіком eLama;
  • Павло Козлов, Co-Founder MegaDoc;
  • Юрій Грузинський, Head of Enterprise Department Netpeak;
  • Костянтин Червяков, CCO Ringostat і багато інших!


Приєднуйтесь: участь + відеозаписи 8P Online Edition коштує всього 500 грн.
❗️ Але при покупці квитка на 8P 2020 (29 серпня) ви отримаєте участь в 8P Online в подарунок!

КУПИТИ БІЛЕТ

Організатори
Netpeak і Octopus Events
Група компаній DIM посіла 7-ме місце за кількістю зданих квартир у 2024 році згідно з всеукраїнським рейтингом забудовників, який склали Forbes Ukraine спільно з сервісом ЛУН.
17 травня в Києві відбувся щорічний благодійний забіг SPARTAN KYIV 2025, присвячений підтримці Головного управління розвідки Міністерства оборони України (ГУР МО України).
Від початку повномасштабного вторгнення, фактично за три роки великої війни, собівартість будівництва житла зросла в середньому на 90-115% залежно від класу житла і продовжує зростати донині.